Potrivit unui comunicat de presă emis de Primăria municipiului Rădăuți, din cauza creșterii alarmante a incidenței cazurilor de COVID19 în municipiul Rădăuți, primarul Bogdan Loghin a dispus unele măsuri, în vederea limitării apariției unor eventuale cazuri de îmbolnăvire printre angajații Primăriei Rădăuți.
Aceste măsuri sunt următoarele :
- Angajații Primăriei Rădăuți care au intrat în contact direct cu persoane infectate cu virusul SARS-COV2 au obligativitatea de a intra imediat în autoizolare și de a anunța medicul de familie.
- Se sistează audiențele și activitatea cu publicul în perioada 17.01.2022 – 30.01.2022, orice solicitare urmând a se face prin intermediul adresei de e-mail : radauti@prefecturasuceava.ro
- Pentru obținerea de informații se pot folosi numerele de telefon și adresele electronice ale instituției, publicate pe site-ul : www.primariaradauti.ro
- În cazuri excepționale, persoanele interesate se pot adresa celor două ghișee din cadrul Primăriei : Registratură și Serviciul Taxe și Impozite, accesul pentru ultimul ghișeu făcându-se prin curtea interioară a Instituției.
- În perioada menționată la punctul 2 programul angajaților Instituției se va desfășura în două schimburi, astfel :
– schimbul I – 06:00 – 14:00
– schimbul II – 14:00 – 22:00.
Menționăm că programul de funcționare al Serviciului Taxe și Impozite nu suferă modificări, acesta fiind deschis de luni până vineri, în intervalul orar : 08:00 – 16:00.