Primarul Bogdan Loghin a convocat într-o ședință toți factorii decizionali din compartimentul Urbanism al Primăriei Rădăuți, pentru a stabili un plan de măsuri, în vederea digitalizării și eficientizării acestui serviciu, respectiv a eliberării într-un timp mai scurt a documentațiilor solicitate. În acest sens se afișează documentele necesare emiterii Autorizațiilor de Construire/Desființare și Certificatului de Urbanism.
Alte articole
Ultimele cu video
Vezi care sunt țările participante, în acest an, la Festivalul Internațional de Folclor „ARCANUL” și cu ce trupe a semnat contract Primăria pentru zilele...
STIRI
Anul acesta prin grija administrației locale, Zilele municipiului Rădăuți se vor desfășura după un program de o amploare fără precedent. Pentru prima dată Mănăstirea...
STIRI
Dis de dimineață, pescarii și-au ocupat locurile pe standuri, au preparat momelile, au testat adâncimea și distanța iar la ora 9.00 un claxon lung...