Începând de marți, 2 iunie Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor și-a reluat activitatea .
După ce DSP Suceava a dispus sistarea activității cu publicul, pentru perioada 21 mai – 1 iunie 2020, ca urmare a unei anchete epidemiologice declanșate pentru că un angajat din cadrul instituției a fost depistat pozitiv la testarea COVID-19, funcționarii au ieșit din izolare și și-au reluat activitatea.
Demn de semnalat este faptul că depunerea documentației necesare se face în baza unei programări on-line. Depunerea cererii pentru actul de identitate sau viza de reședință se face doar pe bază de programare, on-line, pe site-ul www.evp-radauti.ro, iar documentele se vor elibera la Ghișeul nr. 2, în intervalul orar 08:30 -16:00, de luni până vineri. Accesul în sediu va fi permis numai la ora programată.
De asemenea, triajul epidemiologic (verificarea temperaturii), purtarea măștii de protecție și dezinfectarea mâinilor înainte de intrarea în sediu sunt obligatorii. Se recomandă, pentru cei care au posibilitatea, listarea cererii și completarea acesteia înainte de a veni la sediu (semnarea se va face doar în fața personalului instituției). În ceea ce privesc audiențele, acestea se vor desfășura on-line, prin intermediul adresei de e-mail: spclep@primariaradauti.ro.